Kubek termiczny contigo - Kubek termiczny na prezent najlepszy kubek do pracy
Termokubek Contigo dla każdego
3 września, 2020
Okna pasywne
15 września, 2020

Wizytówki dostępne w mapach Google są doskonałym narzędziem pomagającym zaistnieć na rynku lokalnym. Poprzez mapy Google zyskujemy dojście do lokalizacji firm z różnych branży. W ten sposób użytkownik może z łatwością odnaleźć sprzedawcę interesujących produktów bądź usług. Aby pojawić się pośród firm w swojej okolicy wystarczy zarejestrować własną wizytówkę w mapach Google. Pośród wszystkich dostępnych usług Google należy wyszukać usługę Google Moja Firma i postępując zgodnie z instrukcjami założyć profil. Każdy kolejny etap zbliża nas do stworzenia profesjonalnej wizytówki. Wystarczy wypisać takie dane jak nazwa przedsiębiorstwa czy jej położenie oraz dane kontaktu, po czym je zatwierdzić. Wypełniona o odpowiednie dane wizytówka jest przygotowana do użytku. Dobrze jednak uzupełnić ją o dodatkowe informacje dostępne w poszczególnych zakładkach. Ostatnim etapem jest weryfikacja, by wizytówka była w pełni aktywna. Posiadając gotową wizytówkę dobrze pomyśleć o pozycjonowaniu jej, by była widoczna dla wielu odbiorców.

W jaki sposób pozycjonować własną wizytówkę w mapach Google?

Na pozycjonowanie firmy przez wizytówkę w mapach Google ma wpływ wiele czynników. W głównej mierze duże znaczenie ma dystans względem użytkownika. Poszukując sklepu lub usługi najczęściej sugerujemy się tym, jak blisko znajduje się od domu, dlatego wizytówka sprawdza się szczególnie na rynku lokalnym. Im bliżej znajdujemy się potencjalnego klienta, tym większa możliwość na wyższy wynik pozycjonowania. Obok tego istotna jest rozpoznawalność oraz trafność pod względem frazy kluczowej. Gdy firma jest rozpoznawalna pod danym słowem kluczowym albo zawarta na jej witrynie treść koresponduje z wpisaną frazą tym bardziej prawdopodobne, że wizytówka pojawi się wysoko. Funkcje znajdujące się w usłudze Moja Firma zapewniają wiele opcji, które mogą dodatnio wpłynąć na pozycjonowanie wizytówki Google.

Wypełnij informacje na temat firmy

Bazowe dane jak nazwa, telefon i adres  lepiej uzupełnić o następne równie potrzebne dane, które pozwolą Google dopasować wizytówki do potrzeb użytkownika. Informacje kontaktowe wizytówki powinny być zgodne z danymi podanymi na stronie internetowej. Co ciekawe w nazwie wizytówki da się dodać ogólną frazę oraz nazwę firmy (np. nazwa firmy pozycjonowanie wizytówek Google). Oprócz tego warto dołączyć kategorie i podkategorie, które przybliżą Google oraz użytkownikom profil firmy, tj. jej zakres działań. Istotna jest też lokalizacja i obszary działania. W samej lokalizacji wpisujemy adres siedziby firmy, sklepu, gabinetu itp. Jeśli jednak oferujemy usługi poza siedzibą (np. montaż okien i drzwi w domu klienta) wtedy należy dołączyć obszar działania, czyli szerzej np. miasto lub województwo.

Zdobądź atrybuty oraz opinie klientów

Niezwykle wartościowe jest też zdobycie atrybutów. Są to atrybuty zespojone z informacjami o firmie. Dla przykładu pokazują czy dana lokalizacja ma dostęp do Wi-Fi, czy w pobliżu znajduje się parking lub czy jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Niestety na atrybuty nie mamy bezpośredniego wpływu, dlatego że tworzone są one na podstawie dodanych przez klientów odpowiedzi na pytania Google. Również opinie klientów oddziałują na pozycjonowanie. Zdecydowana część potencjalnych klientów wciąż wierzy opiniom Google, dlatego lepiej się o nie postarać i co istotne, lepiej na nie odpowiadać. Dzięki pozytywnym opiniom mamy większą szansę, że Google pokaże wizytówkę wyżej.

Uzupełnij unikalny opis, usługi, produkty i zdjęcia firmy

Unikalny opis firmy to najlepsze miejsce, by wskazać najważniejsze informacje na temat firmy, stosując najbardziej dopasowane słowa kluczowe. Pierwsze 250 znaków pojawia się na wizytówce firmy bez używania przycisku „więcej”, z uwagi na to należy skoncentrować się nad tą częścią opisu. Oprócz tego dla lepszego pozycjonowania wizytówki Google warto wpisać swoje usługi i produkty. Uzupełnienie wizytówki tylko wpłynie na pozycjonowanie, ale także prawdopodobnie przyciągnie większą liczbę klientów. Na pozycjonowanie wizytówki Google oddziałuje również dodawanie zdjęć i filmów. Multimedia umieszczone w wizytówce nie tylko sprawiają, że jest ciekawsza dla użytkowników, ale także umożliwiają uzupełnienie opisującego zdjęcie tekstu alternatywnego. Systematyczne wstawianie zdjęć pozytywnie oddziałuje na pozycjonowanie.

Publikuj wpisy

Dzięki wpisom w wizytówkach Google dostarczamy użytkownikom ciekawych treści, które mogą sprawić, że chętniej przejdą do naszej witryny albo skorzystania z usługi. Wpisy umożliwiają dodanie treści do 1500 znaków oraz przycisk, za pomocą którego możemy przenosić do wybranej witryny, np. podstrony z usługami albo innego miejsca. Tego typu wpis w wizytówce nie tylko będzie dostępny przez długi czas (czas można ustawić nawet na cały rok), może stać się częścią marketingu treści, w którym będziemy proponować klientom garść interesującej wiedzy z branży. Regularna publikacja zostanie uznana niemal jak wpisy z bloga na stronie, dlatego warto zastanowić się nad zastosowaniem tego elementu.

Zdobywanie linków

Linki odsyłające wprost do wizytówki są dość ważnym elementem, jaki wpłynie na pozycjonowanie wizytówki. Dlatego warto rozpatrzeć się za lokalnymi lub branżowymi forami, katalogami, portalami blogami oraz pozostałymi źródłami, uznawanymi przez Google jako wysokie jakościowo, w których można umieścić odsyłacz. Wartościowy profil linków wyśle Google znak, że warto umieścić wizytówkę na wysokiej pozycji, dlatego że odsyłają do niej odmienne wartościowe strony. Linkowanie ma zatem pozytywny wpływ na pozycjonowanie .

pozycjonowanie-stron-torun.pl/pozycjonowanie-w-google-maps/

Strona używa cookies
Ok