biuro rachunkowe toruń księgowość prowadzenie ewidencji
Własne biuro rachunkowe czy praca na etacie?
Kwiecień 15, 2017
wynajem telebimów cena telebim wynajem telebim
Wynajem wysokiej jakości telebimów na imprezy masowe
Kwiecień 17, 2017

Reklama wielkoformatowa wciąż wpływa na odbiorców

tanie banery drukowanie banerów banery Łomża

Banery reklamowe – a co to tak naprawdę jest? Otóż jest to taktyka promocji towarów w Internecie, która najczęściej prezentuje się jako wydłużony obrazek z treścią reklamową. Kiedy nabywca klika w owy baner, przenosi się spontanicznie do strony, która wstawiła „zachętę”. Banery zwyczajowo rozmieszcza się w górnej części strony, ponieważ na wymieniony obszar odbiorcy zwracają wyjątkową uwagę. Współcześnie krótko mówiąc nie spotykamy się z jednym rodzajem baneru, jak to miało miejsce jeszcze kilkanaście lat temu. Na stronie mamy szansę umieścić banery pływające czy rozkładane. Nie powinniśmy zapomnieć też o tym, iż bardzo dużo przedsiębiorstw ciągle drukuje plakaty, które umieszczane są na specjalnych ramach. W niniejszym temacie też technologia wyjątkowo przyspieszyła. Mamy możliwość wybrać plakat laminowany o zwiększonej twardości, nieprzepuszczający słońca czy baner dwustronny. Ciekawostką są banery reklamowe odblaskowe, które świetnie widać w ciemności. Prócz tego zaprezentowany wydruk jest zarazem ochraniany przed promieniowaniem płynnym laminatem.

Kiedy banery reklamowe są skuteczne?

Jaka jest efektywność banerów elektronicznych i powierzchniowych? W przypadku lokowanych w sieci w latach 90. powyżej 80% konsumentów w nie klikało. Aktualnie to jedynie 0,2%, gdyż posiadacze Internetu mimowolnie omijają te informacje. Zwykle mamy na względzie to, że baner po prostu odnosi do strony, jaka albo nie jest związana z materiałem, albo zupełnie nie jest interesująca. Przeróżne firmy wprowadzały najrozmaitsze manipulacje, ażeby tylko buszujący w sieci osobnik kliknął w reklamę. W dodatku można było sobie zawirusować komputer, uruchomić kolejne męczące okna etc. W związku z tym niesłychanie wielu posiadaczy Internetu instaluje na swych komputerach oprogramowanie powstrzymujące owe działania, przykładowo Adblock.

W przypadku reklamy instalowanej na zewnętrznych konstrukcjach kwestia ma się nieco inaczej. W szeregu przypadków tanie banery budzą zaciekawienie przechodniów, w szczególności jeżeli idea na nich zamieszczona jest porywająca. Współcześnie mówi się o psychologii reklamy produktów, promocji opartej na emocjach oraz promocjach mających aktywować nabywcę „do myślenia”. Słowem, korporacja wcale nie oferuje nam już dowolnego artykułu zatrzymanego w idealnym pudełku. Odsprzedaje nam młodość, wieczne życie, splendor, bogactwo, uznanie u obu płci – a mianowicie wszystko to, czego ludzie w zwykłym życiu krótko mówiąc nie są w stanie osiągnąć (lub mają jakieś problemy w spełnieniu rozważanego celu).

Pielęgnowanie pozytywnych odczuć odbiorcy

Opowiadanie o tym, że zamieszczanie plakatów wielkoformatowych jest niepotrzebne, to akceptowanie, iż reklama zupełnie na żadnego klienta absolutnie nie wpływa. Faktem jest zaś to, iż nabywcy preferują takie towary, z którymi uprzednio się już jakoś zetknęli. Pomijają „szerokim łukiem” te produkty, jakich absolutnie nie znają lub posiadają o nich mętne wyobrażenie. Świetnym punktem odniesienia jest tu wykorzystanie płaszczyzny marketów. W kilku miejscach wśród towarów zamontowane są rollupy reklamowe, więc tablice graficzne. To przedmioty, które przede wszystkim mają wspierać konstytutywną reklamę. W wielu centrach są stosowane jako stojaki informacyjne, przykładowo z repertuarem opery czy podające daty najaktualniejszych wydarzeń w centrum (np. spektakli, pikników, inicjatyw filantropijnych). Obrazek na tej konstrukcji może zawijać się i rozwijać, a w rezultacie można ją swobodnie przewieźć. Nadzwyczaj ważne jest pielęgnowanie dobrych skojarzeń klientów w stosunku do reklamy produktów. Nie ma jakiegokolwiek znaczenia czy to będzie środek do czyszczenia łazienki czy kosztowna oraz wyszukana biżuteria.

Jaki baner wybrać? Garść informacji o rodzajach banerów

Wszystko jest zależne od budulca, z którego transparent ma być skonstruowany, jego wielkości oraz liczebności. Przeważająca część firm gwarantuje wszechstronne usługi z obszaru reklamy wielkoformatowej: wydają transparenty promocyjne laminowane i powlekane, druk fotograficzny, wizytówki, fotokalendarze, wkłady z grafiką do rollup-ów. Dodatkowo możemy liczyć na zbudowanie ram plakatu promocyjnego z tubondu, przyklejenie kasetonów czy wykonanie liter przestrzennych. Przed zgłoszeniem druku dowolnej pracowni dobrze jest zweryfikować kilka rzeczy: czy otrzymuje wydruk z doskonałej klasy materiałów do generowania banerów? Jaka jest jakość obrazu? Jaka jest odporność druku? Na przykład, w przypadku kiedy jesteśmy zainteresowani zakupem banerów w Łomży, wtedy umówmy się z określonym biurem oraz zaobserwujmy jak prezentują się wzorcowe wydruki. Lepszym zabiegiem jest jednakże wejście w portfolio i zaznajomienie się z wykonanymi zleceniami.

Warto pamiętać, że klienci zauważają banery, bo uwidoczniają właśnie ten wyrób, jakiego poszukiwali bądź są zaciekawieni artykułem, którego wcześniej absolutnie nie uwzględniali w swoich poszukiwaniach.

Jeżeli zaciekawił Cię ów temat, możesz wejść w link po prawej stronie – Tanie banery– znaleźć galerię prac i przejrzeć interesujące pomysły.

Strona używa cookies
Ok